473 030 777
Po - Pá: 8:00 - 16:00
Záruční lhůta vychází z obchodního a občanského zákoníku. U našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s písemným oznámením vad, popřípadě můžete vyplnit reklamační formulář, který najdete zde pod reklamačním řádem. V reklamačním formuláři by měl zákazník uvést volbu vypořádání nároku kupujícího. V balíku s reklamovaným zbožím musí být přiložena kopie originálního dokladu o koupi zboží v internetovém obchodě Smokingklub.cz. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem, resp. výrobci takové zboží odešleme k vyjádření a vyřízení. Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě. Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady Vapemania.cz. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní.
K úspěšné reklamaci/vrácení zboží je nutné přiložit do balíku doklad o koupi a vyplnit online formulář.
Sleva poskytnutá k objednávce, není-li vázána ke konkrétnímu výrobku, je rozúčtována v zásilce. V případě vrácení nekompletní objednávky, je poskytnutá sleva odečtena od katalogové ceny vráceného zboží.
81 % zákazníků doporučuje náš obchod (z 21 recenzí).
„A+++“
Ověřený zákazník, 18.01.„Doporučuji!“
Ověřený zákazník, 26.08.„První nákup. Spokojenost. Velký výběr, slušný ceny. Rychlé dodání. Žádný problém. Za sebe můžu jen doporučit“
Ověřený zákazník, 22.08.„Rychlé vyřízení objednávky.“
Ověřený zákazník, 23.09.